هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱ دی ۱۳۹۶
خانه » سرگرمی » دنیای بازیگران » تبریک تولد ناصر ملک مطیعى توسط بهاره افشاری / عکس و بیوگرافی
تبریک تولد ناصر ملک مطیعى توسط بهاره افشاری / عکس و بیوگرافی

تبریک تولد ناصر ملک مطیعى توسط بهاره افشاری / عکس و بیوگرافی

aks jadid bahareh afshari farvardin 95

بهاره افشاری در جدیدترین پست خود تولد ناصر ملک مطیعی را با انتشار عکسی از خود در کنار استاد تبریک گفت

در این پست از سایت نگین جنوب عکس تبریک تولد ناصر ملک مطیعی توسط بهاره افشاری فروردین ماه ۹۵ را برای شما آماده کرده ایم.

در این پست از بخش دنیای بازیگران قصد داریم عکس و متن زیبای بهاره افشاری برای تبریک تولد ناصر ملک مطیعی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است را برای شما به نمایش بگذاریم.با ما همراه شوید.

تبریک تولد ناصر ملک مطیعى توسط بهاره افشاری / عکس و بیوگرافی

عکس بهاره افشاری در کنار اسطوره ناصر ملک مطیعی

tabrik tavalod Naser Malek Motiei tavasot bahareh afshari

بیوگرافی و عکس های جدید بهاره افشاری در سال ۹۵ ۲۰۱۶

بهاره افشاری همراه با عکس بالا متن زیر را هم در صفحه اش به اشتراک گذاشت:

تولدتون مبارک مهربانترین
سایه تون بالاى سر سینما ایران آقاى ملک مطیعى نازنین🌹

بیوگرافی بهاره افشاری :

بهاره افشاری همیشه شاه نقش های تلویزیون نصبیش می شود او روزگاری شیطان بود و حالا هم در نقش دختری مشکل دار! او ستاره بی چون و چرا تابستان امسال بود و بازی خویش در نقش بیتا سریال فاصله ها حسابی گل کرد .همه می دانند که خانم افشاری اهل گفت و گو و عکس انداختن نیست وچند سالی هم هست که با کسی گفت و گو و به اتلیه نرفته است .  ولی اینبار به واسطه ی پسرخاله اش صدرا کوچولوی نازنین که حسابی نزد خانم افشاری عزیز است  و خودش می گوید عاشقش است حاضر شد با ما گفت و گو کند . برای همه زحمتهایی که خانم افشاری کشیدند و همچنین لطفی که به ما و مجله خانه و خانواده داشتند صمیمانه متشکریم.

بیوگرافی ناصر ملک مطیعی :

قبل از آنکه به سینما بیاید معلم ورزش دبیرستان‌های تهران بود، و وقتی به سینما آمد و محبوبیت کسب کرد به فعالیت در تئاتر (۱۳۳۵) و دوبله فیلم (۱۳۳۸) پرداخت. فعالیتش در سینما با بازی در صحنه کوتاهی از فیلم «واریته بهار» (پرویز خطیبی، ۱۳۲۸) آغاز شد. بازی ملک مطیعی در دومین فیلمش («شکارخانگی»، «علی دریابیگی»، ۱۳۳۰) فقط در حد ادای یک جمله کوتاه در صحنه یک میهمانی بود. اما بازی ملک مطیعی در «ولگرد» (مهدی رییس فیروز، ۱۳۳۱) او را به اوج محبوبیت رساند و برای بازی در آن نخستین دستمزد فعالیت حرفه‌ای خود را گرفت. با موفقیت «ولگرد» بلافاصله در فیلم‌های «گرداب» (حسن خردمند، ۱۳۳۲) ـ که نخستین فیلم رنگی سینمای ایران بود ـ و سپس در فیلم «غفلت» (علی کسمایی، ۱۳۳۲) بازی کرد. ملک مطیعی پس از بازی در «غفلت»، از «پارس فیلم» به «دیانا فیلم» رفت، تا در ازای بازی در دو فیلم در سال، ماهانه هزار تومان دستمزد دریافت کند، اما پس از ایفای نقش در «چهارراه حوادث» (ساموئل خاچیکیان، ۱۳۳۳) که متفاوت از سایر نقش‌های او بود، به خدمت نظام احضار شد. او پس از بازگشت، در فیلم «اتهام» (شاپور یاسمی ، ۱۳۳۵) بازی کرد. ملک‌‌مطیعی در فاصلهٔ سال‌های (۴۰-۱۳۳۶) در فیلم‌های: «بازگشت به زندگی» (عطاالله زاهد، ۱۳۳۶)، «عروس فراری» (اسماعیل کوشان، ۱۳۳۷)، «طلسم شکسته» (سیامک یاسمی، ۱۳۳۷)، «دشمن زن» (پرویز خطیبی، ۱۳۳۷)، «دو قلوها» (سیامک یاسمی، ۱۳۳۸)، «اول هیکل» (سیامک یاسمی، ۱۳۳۹)، عمو نوروز (سیامک یاسمی، ۱۳۴۰)، آرامش قبل از طوفان (خسرو پرویزی، ۱۳۴۰)، عسل تلخ (حسین مدنی، ۱۳۴۰)، سایهٔ سرنوشت (اسماعیل کوشان، ۱۳۴۰) و آس و پاس (سیامک یاسمی، ۱۳۴۰) بازی کرد. پس از دههٔ ۴۰ شمسی، با حضور محمدعلی فردین به عنوان «جوان اول» فیلم‌ها، به تدریج از محبوبیت او کاسته شد. ملک‌مطیعی از سال ۱۳۴۱ با پوشیدن لباس جاهل ‌ها و کلاه مخملی‌ها، که پیش از او عباس مصدق و مجید محسنی به تن کرده بودند، در نقش‌هایی ظاهر شد که فردین جز دو بار در فیلم‌های زن‌ها فرشته‌اند (اسماعیل پورسعید، ۱۳۴۲) و ایوب (فریدون ژورک، ۱۳۵۰) حاضر به پوشیدن آن لباس‌ها و ایفای نقششان نشد. ملک مطیعی در فیلم‌های: «کلاه مخملی» (اسماعیل کوشان، ۱۳۴۱)، «با معرفت‌ها» (حسین مدنی، ۱۳۴۲)، «مردها و جاده‌ها» (ناصر ملک مطیعی، ۱۳۴۲)، «ابرام در پاریس» (اسماعیل کوشان، ۱۳۴۳)، «سالار مردان» (نظام فاطمی، ۱۳۴۷) و «مردان روزگار» (مازیار پرتو، ۱۳۴۸) با کت و شلوار مشکی، پیراهن سفید و کفش چرمی نوک تیز، کلاه مخملی و دستمال ابریشم یزدی و تسبیح شاه مقصود، اگرچه مصداق زنده‌ای از نمونه اجتماعی سنخ «جاهل» نبود، اما مجموعهٔ اجرای نقش، به‌ویژه حرکات دست‌ها و بالا انداختن ابرو، تکیه کلام‌ها و نقل‌هایش، عامهٔ بیندگان را مجذوب خود کرد. اگر ملک مطیعی تا قبل از «قیصر» (مسعود کیمیایی، ۱۳۴۸) و ایفای نقش «دانش فرمان» همراه با پوشیدن لباس کلاه مخملی در نقش‌های مرد روستایی «عروس دهکده»، «ترکمن» (آراس خان) افسر نیروی دریایی (پاسداران دریا)، شاه عباس کبیر (حسین کرد)، رییس دزدها (هاشم خان) ، پزشک (فرار از حقیقت) و مانند این‌ها ظاهر می‌شد، پس از موفقیت «قیصر»، که نقش کوتاهی هم در آن داشت یک سر به ایفای نقش‌های کلاه مخملی دعوت می‌شد: «علی بی غم» (عباس کسایی، ۱۳۴۹)، رقاصه شهر (شاپور قریب، ۱۳۴۹)، «طوقی» (علی حاتمی، ۱۳۴۹)، «مرید حق» (نظام فاطمی، ۱۳۴۹)، «سه قاب» (ذکریا هاشمی، ۱۳۵۰) و «کاکو» (شاپور قریب، ۱۳۵۰) شماری از این فیلم‌ها است. ملک مطیعی در فیلم‌های بعدی‌اش کوشید از سنخ‌جاهل فاصله بگیرد، اما تلاش او همواره توام با توفیق نبود. او در فیلم «بت» (ایرج قادری، ۱۳۵۵) به نقش یک گروهبان ژاندارمری ظاهر شد. کارگردان فیلم نقل کرده است: «مشکل می‌شود با بازیگری جا افتاده طرف شد. من سعی می‌کردم حرکت ابرو را از ملک مطیعی بگیرم، می‌دیدم این بار غبغب می‌گیرد. مواظب غبغبش بودم، دستش حرکت اضافی می‌کرد. خب تا چه اندازه می‌توان مواظب بود؟ این است که در ناصر همانی است که بوده.» ناصر ملک مطیعی در اصل یکی از پایه گذاران سینمای نوین ایران می باشد،در زمانی که سینما از حالت صامت به حالت ناطق در ایران درآمد. شخصیت امثال ملک مطیعی در سینمای قبل از انقلاب الگو و خط دهنده جامعه ای که در طبقه سه و طبقه متوسط زندگی می کردند، می بودند و این الگو پر از شخصیت مردانگی، گذشت، ایثار و میهن پرستی بود و مردم به خاطر همین شخصیت، ناصر خان را به عنوان یک شخصیت الگو دهنده در زندگیشان پذیرفته بودند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز