تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶
خانه » آخرين اخبار » رزومه کاری موفق شامل این ۴ موارد اصلی می باشد
رزومه کاری موفق شامل این ۴ موارد اصلی می باشد

رزومه کاری موفق شامل این ۴ موارد اصلی می باشد

۴ قاعده اصلی برای نوشتن یک رزومه کاری موفق

4 قاعده اصلی برای نوشتن یک رزومه کاری موفق

برای نوشتن رزومه کاری ۴ قاعده اصلی زیر را رعایت کنید.

اگر می خواهید یک رزومه کاری چشمگیر و کامل داشته باشید کافی است ۴ قانون اصلی در نوشتن رزومه کاری را رعایت کنید.

آیا از اینکه به مصاحبه شغلی دعوت نمیشوید، کلافه شده اید؟
آیا برای شغلهایی که بنظرتان بسیار شایسته ی آنها هستید، درخواست میدهید، اما موفقیتی بدست نمیآورید؟
بسیار محتمل است که مشکل شیوه ی نوشتن شدن رزومه تان باشد، تـــا نداشتن مهارتهای درست برای شغل.

نوشتن رزومه شکلی از هنر است، و برای موفقیت میبایست ۴ قاعده اصلی را در رزومه تان مد نظر قرار دهید :

۱ – مهارتها و شایستگیها

باید برای برجسته نشان دادن رزومه تان هرچه پررنگ تر بوده و مورد تاکید قرار گیرند. بنا بر بررسیها، هنگامیکه یک مدیر کارگزینی یا استخدامکننده رزومه تان را باز میکند، شما ۱۰ تا ۲۰ ثانیه فرصت دارید که تاثیر خود را بگذارید. تاثیرنــگذاشتن، یعنی اینکه مصاحبه ای در کار نیست، و در نتیجه هیچ شغلی هم در کار نخواهد بود.

 

۲ – کلیدواژه های استراتژیک برای برجسته نشان دادن دستاوردها

این کلیدواژه ها برای غربال کردن و کاهش تعداد متقاضیان یک شغل از سوی مسئول بررسی رزومه ها مورد توجه قرار میگیرد.

 

۳ – نوشتن مهارت های کاری در رزومه

رزومه میبایست بصورتی خاص برای بروز تجربیات و مهارتهای تان فرمت, ساختاربندی و ارائه گردد.

 

۴ – رزومه کاری باید عاری از هر گونه خطا باشد

رزومه باید بشکلی حرفه ای و با استفاده از فونت، موردبندی و عنوان بندی مناسب و از همه مهمتر عاری از خطا، ارائه گردد.

 

چگونه میتوانم کاری کنم که رزومه ام در میان انبوهی از رزومه های دیگر، به چشم بیآید؟

استفاده از ارقام و شواهد کمــّی برای پررنگ نشان دادن دستاوردهای تان میتواند کلیــدی باشد برای اینکه در رقابت یک سروگردن از سایرین بالاتر بوده و گواهی قابل اتکا و ارزشمندی درباره ی نوع رفتاری که مدیر کارگزینی از شما انتظار دارد ارائه دهید.

مثال ۱: توسعه موفق کسب و کار و مدیریت حسابها با افزایش ۱۵ درصدی در یک سال مالی کامل، در راه بالاتر رفتن فروش سالانه از مرز x دلار کمک شایانی کرد.

مثال ۲ : مدیریت یک تیم ۶ نفره از نمایندگان فروش برای جای انداختن محصول و افزایش میزان نفوذ محصول جدید در بازار، در یک دوره ی زمانی ۱۲ ماهه به افزایش ۵ میلیونی میزان فروش منجر شد.

مثال ۳ : بخشی از تیم مدیریت پروژه فعال در راه اندازی ۲۰۰ شبکه که به افزایش ۱۰درصدی عواید و صرفه جویی ۲۰درصدی هزینه ها منتج گردید.

 

شواهد و مدارک

استفاده از ارقام و مدارک بعنوان پشتوانه ی ادعاهای تان، به کارکرد رزومه تان کمک کرده و موجب درخشیدن آن در میان دیگر رزومه ها میشود. در اقتصادی که گرفتن مشاغل دشوار است، شما باید به مدیر کارگزینی یا کارفرما نشان داده و ثابت کنید که بهترین کاندیدا برای شغل موردنظر هستید، و بهترین شیوه ی انجام این کار، استفاده از اعداد و ارقام بعنوان گواهی برای دستاوردهای تان است.
منبع : banki.ir

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز