دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶
خانه » آخرين اخبار » نحوه تهیه سالاد فصل خوش طمع ویژه افراد رژیمی
نحوه تهیه سالاد فصل خوش طمع ویژه افراد رژیمی

نحوه تهیه سالاد فصل خوش طمع ویژه افراد رژیمی

آموزش تهیه سالاد فصل خوشمزه رژیمی

آموزش تهیه سالاد فصل خوشمزه رژیمی

مواد لازم :

 اسفناج ۷۵۰ گرم
 قارچ ۶ -۷ عدد
سیب زرد یا گلابی۲ عدد
پنیر فتا یا پنیر سفید صبحانه ۱۰۰ گرم
 انار ۱ عدد
لیمو ترش۱ عدد
سرکه بالزامیک۳ ق غ
روغن زیتون۹ ق غ
نمک و فلفلبه مقدار لازم
خامه۳ ق غ
نعنا خشک۲ ق م

طرز تهیه :
۱ – سعی کنید از اسفناج جوان یا برگ های ریز اسفناج استفاده کنید . در صورتی که برگ اسفناج شما ریز است به صورت درسته و اگر برگ ها درشت است چند برش بزنید و در ظرفی بریزید .

۲ – قارچ ها را اسلایس کرده و سیب ها را نیز به همراه پوست یا بدون پوست اسلایس کرده و روی آن ها آب لیمو بریزید تا رنگ آنها تغییر نکرده و کمی هم مزه دار شوند .

۳ – اسفناج ها را همراه انار دون شده و قارچ و سیب ها مخلوط کرده و تکه های مکعبی پنیر فتا را روی سالاد بریزید .

۴ – سرکه بالزامیک را به همراه روغن زیتون ، نمک و فلفل ، نعنا خشک و خامه کامل مخلوط کنید تا یک دست شود . سس را کنار سالاد یا روی آن ریخته و سرو نمایید .

نکات :
۱ – می توانید به جای سیب یا گلابی از نارنگی نیز استفاده کنید که طعمی دیگر به سالاد شما می دهد.
۲ – می توانید از چند گوجه گیلاسی (چری) نیز در ترکیب استفاده کنید .

۳ – اگر دوست داشته باشید مغز گردو یا دانه کاج هم در این سالاد بسیار خوشمزه می شود .
۴ – به جای اسفناج از سبزی به نام راکت یا حتی برگ تربچه هم میتوانید استفاده کنید .

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز