بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶
خانه » آخرين اخبار » نحوه درست کردن قیمه رژیمی مخصوص افراد گیاه خوار
نحوه درست کردن قیمه رژیمی مخصوص افراد گیاه خوار

نحوه درست کردن قیمه رژیمی مخصوص افراد گیاه خوار

آموزش درست کردن قیمه رژیمی ویژه گیاهخواران

آموزش درست کردن قیمه رژیمی ویژه گیاهخواران

مواد لازم :

 نخود فرنگی پخته۵۰۰ گرم
 پنیر محلی خرد شده ۱۵۰ گرم
گوجه فرنگی خرد شده ۱۰۰ گرم
  گشنیز خرد شدهنصف پیمانه
پودر زیره و تخم گشنیزنصف قاشق غذاخوری
پودر فلفل قرمزکمتر از یک قاشق چایخوری
نمکبه مقدار کافی

موادی که باید با هم آسیاب شوند

 پیاز متوسط خرد شده یک عدد
 زنجبیل یک تکه یا یک قاشق پودر شده
 سیر سه حبه

طرز تهیه :
روغن را در ظرفی حرارت داده ، به آن پنیر خرد شده بیفزایید و سرخ کنید تا طلایی شود .
موادی را که با هم آسیاب کرده اید به آن بیفزایید و سپس یک پیمانه آب افزوده و پنج دقیقه به هم بزنید .

تمام مخلفات دیگر به اضافه نمک و نخود فرنگی را نیز بیافزایید. سپس یک پیمانه آب افزوده ، به مدت پنج دقیقه مخلوط را بجوشانید، برگ های گشنیز را روی آن پاشیده و به صورت داغ سرو کنید.

نکات تغذیه ای :
این غذا حاوی گوشت و محصولات گوشتی نیست و در عین حال محتوی نخود سبز و گوجه فرنگی، پیاز و سیر است ، از این رو غذایی مفید برای افراد مبتلا به عوارض قلب وعروق وهمچنین غذایی مناسب است برای افرادی که رژیم لاغری را رعایت می کنند .هر پرس این غذا (در صورتی که میزان های ذکر شده برای چهار نفر مساوی رعایت شود) محتوی ۲۰۰ کالری است . پس یک غذای بسیار کم کالری است و مصرف آن با ۱۰ قاشق برنج یک وعده غذایی مناسب برای افراد تحت رژیم است .

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز